Favorit serier

2013-04-05 • 17:16:11 / Allmänt / Kommentarer (0)
Som ni kanske märkt så kollar jag ganska mycket på serier, tänkte tipsa om mina favoriter!
 
One Tree Hill
Shit, den här serien är så hiiiimla bra! Om man inte har sett den så har man missat någonting stort i livet kan jag säga, haha. Jag har tyvärr kollat klart på den, finns 9 säsonger. Den är lång så det känns nästan som om man lär känna alla skådespelare, den är så himla bra, går inte att förklara och den blir bara bättre och bättre ju mer man kollar, ska kolla om på den snart också, kan inte få nog utav det. One Tree Hill är den bästa serien som någonsin gjorts och någonsin kommer att göras, tycker att alla slår på den nu!
 
 
The Vampire Diaries
Det är också en serie som är riktigt bra, håller på och kollar på den just nu och är inne på sista säsongen (vet inte om det ska göras fler). Jag brukar inte gilla sånna här "onaturliga" filmer och serier, men den här är riktigt jäkla bra! Handlar om Elena som är ibörjan är en helt vanligt 17 åring men sedan kommer Stefan, som är vampyr, till staden och dom börjar gilla varndra. Så börjar det lite och sedan händer det mycket saker kan jag säga. Jag har sett över 70 avsnitt av det och inte ett enda har vart det minsta tråkigt, händer någonting hela tiden! Så det är svårt att förklara vad det handlar om, för då kanske jag råkar avslöja saker som man inte vill veta;) Men ett riktgit bra tips och tycker att alla ska kolla på den!
 
 
Andra serier som är väldigt bra som jag sett är också The O.C och 90210. 
När jag har kollat klart på The Vampire Diaries tänkte jag börja kolla på Teen Wolf, har sett två avsnitt och det verkar väldigt bra! Antingen det, eller Pretty Little Liars. Ska "så småning om" även försöka kolla på Gossip Girl, kollade några avsnitt för ett tag sen när jag väntade på fler avsnitt från One Tree Hill, men när det började igen så glömde jag bort Gossip Girl. 
 
-Någon av dessa serier ni har sett, vad tycker ni om dom? 
-Någon ni tipsar mig om att se?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen