Lindholmen

2013-09-13 • 23:59:08 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hej på er! Har haft en riktigt bra kväll med Julia, kom hem runt 11 och ligger nu och kollar på gossip girl. Igår till idag sov vi över i Lindholmen med klassen, riktigt roligt var det! Känner dock att jag kommer bli förkyld då vi badade runt två inatt och kan säga att det inte var speciellt varmt.. haha, men kul var det. Sov ungefär två timmar inatt också så är sjukt trött nu! Har iallfall en riktigt bra klass! Kom hem därifrån vid 12 och somnade i soffan tills Julia ringde och väckte mig..

Imorgon ska jag ta mig en rejäl sovmorgon och sedan städa, plugga, träna och lite sådant. Nu tänkte jag fortsätta kolla gossip girl, så ha en riktig bra kväll! Hejdå!






Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen