Cha Cha Bloggen

2011-11-24 • 15:22:29 / Allmänt / Kommentarer (0)
HejHej bloggen, vart hemma idag, kände mig inte frisk imorse och vi skulle bada på Gustavsvik idag också, och då är det ju itne så bra att vara sjuk, men jag känner mig bättre, så jag tror jag åker till stallet sen (y)
I stallet blir det först att sjunga Lucia Sånger och sen ridning, tror Brilliant vill inte rida den hästen.

Idag har jag iallafall suttit och kollat på Sunes jul , haha, grym film, även om jag kan filmen typ utantill ... ;)

//Bye Bye

Följ min blogg med Bloglovin 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen