I don't care, I love it

2012-08-30 • 21:38:45 / Allmänt / Kommentarer (1)

Hejsan!:D Tänker faktiskt inte be om förlåtelse för den dåliga uppdateringen, eftersom ni redan vet varför!

På förmiddagen vart det iallfall skola som vanligt, var faktiskt inte jätte tråkigt. Sen åkte jag hem och lite senare till stallet och träffade Julia, Lisa och Leo!
Sen på kvällen var det ju ridning, red vääääärldens bästaste Eddy och vi hoppade, Julia tog lite kort så ni kanske får bilder någon dag om ni vill?:)

Imorgon är det skola, sen vet jag inte, kanske träffar några kompisar och sen ska jag ut och springa!
Men ah, ni får ha det bra sålänge, så får ni ta och ge lite önskeinlägg om ni vill ha uppdatering!:D

Hejdåååå och ha de gött.

Världens sööööötaste lilla , altså ingen fattar på riktigt hur sjukt mycket denna lilla filur betyder för mig!:o



Kommentarer
Fanny

Ja vill ha bilder! :D<3

2012-08-31 // 09:16:49
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen