vibymuppen.blogg.se - Vilken som är min favoritponny/Häst?

2012-07-30 • 13:00:00 / Allmänt / Kommentarer (0)
Det är ju solkart Zilda, ingen ponny är bättre än henne, varje person älskar sin egna häst mest och för just den är sin egna ponny bäst så tycker alla . Men för mig är det Zilda och varför ska ni få höra här .
 

Framför allt är inte Zilda som alla andra ponnysar hon är roligare och bättre än så. Hon är man alltid säker på man kan rida i grimskaft på en mörk vinter kväll och galoppera snabbare än vinden och hon gör inte ett knust, hon bara galopperar där och visar en sån glädje till mig . Hon skulle aldrig kunnalägga till ett glädje skutt eller vara dum för hon är så försiktigt att göra illa just mig, hon kan bara inte göra mig illa. När jag leker med henne i hagen och som de flesta såg så bockar hon och har sig en gång gick jag fram till henne och hon skulle köra en bockning och allt vad hon gör men hon såg att jag stod där och började med sitt bus men slutade genast för att inte skada mig. Man vet att hon gör aldrig en illa alla kan ju hända men hon gör det inte med flit. Sen är hon bara för rar, hon gör allt för mig och kämpar för att vi ska bli så nöjda som möjligt sen vill hon också vara en busponny ibland men hon gör det på ett bra sätt och om man säger till så slutar hon genast. Allt är verkligen bäst med henne, en första ponny och läromästare är hon och bättre ponny skulle jag nog inte hitta faktiskt , har aldrig träffat en bättre häst än vad jag har.
 

//Emma - http://vibymuppen.blogg.se

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen