Hej.

2012-11-13 • 21:04:16 / Allmänt / Kommentarer (1)

Gokväll! Dagen har vart helt okej. När jag slutade skolan så åkte jag hem och stekte upp pannkaks smeten som var kvar, sen åkte jag upp på stan och mötte Smilla. Var där en stund och sen tog vi bussen till stallet och var på sporrenmöte, planerade himla mycket och tycker alla kan kolla på lucia showen, för den kommer blir grym!

Imorgon är det först skola som vanligt, sen tar jag bussen upp till stallet och rider i hoppgruppen, förmodligen har jag Cash och jag har bestämt att det ska gå bra!

Men vi hörs imorgon hörrni, så ha det bra tills dess, Hejdå!

Min finaste pannkaka..

Kommentarer
Fanny jaensson

men fuuuuuuuuuuuuuuul pannkaka!

Svar: Men käften, bara för att dina är mycket fulare.
Frida

2012-11-13 // 21:55:51
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen