5 februari 2015

2015-02-05 • 22:54:34 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hej igen bloggisen! Vet att mina inlägg är jätte random som kommer typ en gång varannan månad hahaha😅 Men när jag ser att folk går in här känner jag mig elak som inte uppdaterar och så är det lite mysigt eftersom bloggen vart här så himla länge! 

Men mitt liv rullar på, mycket i skolan just nu så det suger, men ska snart till Gran Canaria så det blir jätte skönt! Har kört Cross en hel del vilket är jättekul och även börjat rida min kusins ponny, lilla Dexter, som även det är väldigt kul! 

Idag var det skola, åkte skridskor på morgonen och sedan en håltimme då jag drog en fika med Klara och Björn på bara vara. Efter skolan var jag och red och nu la jag mig precis i sängen och upptäckte att jag glömt min skol iPad i stallet, hahaha, där jag har ALLT skolarbete, men jaja. Imorgon börjar jag halv 2 så åker väll och hämtar den innan skolan. Efter skolan får vi se vad som händer, någonting iallafall, förmodligen träffa lite folk. 

Nu ska jag fortsätta prata med Jullan i telefonen, ni får ha det jättebra, puss o kram


















Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen