Chaps eller Ridstövlar?

2011-08-03 • 10:37:39 / Allmänt / Kommentarer (2)
Okej, tänkte köra ett, typ,  åsiktsinlägg om ridstövlar eller Chaps :)

Chaps, grymt skönt och man kan bara dra på, men visst, det ger ju lite stöd, men det är ju där vid hälen som man främst vill ha stödet, och där hjälper inte chaps, så ridstövlar ger ju mycket mer stöd för skänkeln än vad chaps gör.
Jag andvänder just nu Chaps, men nästa köp blir ett par ridstövlar, måste bara få ihop lite pengar ;)

Chaps:sköna,och dom flesta är inte så dyra.

Chaps, 589kr Hööks, verkar sköna !:D↑

Ridstövlar: Jätte sköna, och ger bra stöd, men dom flesta är ju dyra, så det är ju inte något "man bara köper".

Ridstövlar, Horshead 1299kr Hööks.
Någon som har förslag på ridstövlar som är bra ? :) Någon som vet om dom här är bra ? :D

Detta är min åsikt :)
Kommentarer
Josephine

Har aldrig haft ridstövlar, satsade på chaps och det duger för mig än så länge :)

2011-08-04 // 23:26:47
Hemsida: http://www.desperately.devote.se
kajsa :)

Jag har sånna här: http://www.hooks.se/product.aspx?productid=200044&deptid=80&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

Dom är billiga, väldigt sköna och det är lätt att "rida in dom", jag fick inget skav alls. Mitt skänkelläge blir mycket bättre, stöveln gör att under skänkeln blir mer still. Dock är det inte super kvallité, mina har blivit lite slitna i lädret längst upp på skaftet.. Men det är ju billiga grejer, så det får man ju räkna med. Köp såna! :)

2011-08-06 // 20:29:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen