Hemma :)

2011-08-15 • 20:28:59 / Allmänt / Kommentarer (2)

Hemma från stallet, har precis ätit och nu checkar jag bloggar och lyssnar på musik ;)
I stallet träffade jag Eddy, Tuva och Leo :) Fyinibangen vad jag saknat er, och jag fick reda på en, eller nej, två saker som förstörde dagen lite :/ Men det tar jag inte upp här, hoppas bara att det blir bra......
Men imorn åker jag till stallet vid halv nio-nio och sen kommer jag nog hem rätt sent, så blir inte så bra uppdatering imorn, men försöker göra lite tidsinställda:)
Hejdå, Hare bäst :D

hoppas... Älskar dig, vad som än händer ♥

Kommentarer
Tuva

vilka saker menade du som var dåliga?:(<333333

2011-08-16 // 10:40:31
Hemsida: http://tuvasvedin.blogg.se/
Fanny Jaensson

vad menar du med saker som var dåliga? <3333

2011-08-17 // 11:05:25
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen