Nemo :)

2011-08-27 • 18:27:07 / Allmänt / Kommentarer (0)

Tjahallahoppsan :D

Igår red jag istället för Ebba Blomdahl, i dressyr gruppen, red Nemo, det gick vell inte jätte bra, men a, det var väldigt längesen jag red dressyr på honom, satt, det gick vell okej :)
Innan jjag pkte till stallet så var jag, maja, och Loo på stan, fick med mig hem lite saker :p

Förut var jag på landet, och snart ska jag upp och möta Tuva på stan, för att sen gå på bio :)


Jag och Nemo i hällefors, vill tillbaka NU !!
Fotograf är Viktor.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen