Ridlägerdag 2

2011-08-14 • 10:33:23 / Allmänt / Kommentarer (0)

                                                                     Söndag 7/8
Vaknade vid 8, sen red första gruppen, och andra gruppen hade teori, jag är i andra, vi typ träna på säkerhetsknut. Sen vid 11 red vi, skänkelvikning, gick bra!!:D
Sen på Eftermiddagen red vi ut, vi galoppa mycket, och sen när vi ökade lite så fick typ Cree och Bosse fantt ;) Nejmen dom började bocka och sprang in i skogen och jag vet inte vad, jag hörde bara skrik :/ Men dom ramla av :/ Såsen skrittade vi hem, men hon på Bosse åkte bil hem.

Sen hade vi slofallskampen, HästJepody, jag och Sofia var i lag och vi vann :) (Slofallskampen är en tävling med olika granar)
Sen körde vi maffia ;)
Sen somnade vi:)

Våran lite halvläskiga lägenhet :p

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen