BÄÄÄSTA JULAFTON

2011-12-24 • 23:46:21 / Allmänt / Kommentarer (5)
Har haft en riktigt bra dag med släkt och sånt, och jultomten kom ju såklart också, han kom med det hära:

Vinter converse
Typ shampo och sånt
Vantar, som jag ska ha när jag fotar när det är kallt
Filmer - Kronjuvelerna, Hästen från havet
Typ hörlurar

Sporrar + Remmar
Tröja
Någon nyckelring som man kan lägga in bilder på, så byter den bilder
Ramar
Necessär med lite smink i
Maskara
Någon konstig sak till nagelbanden, för mina är torra :p
Massor med toffsar!
Ansiktsmask

Och en tröja som jag ska byta.

Och sen fick jag sammanlagt 1600:-

Och en racesafe väst som jag ska åka och köpa någon dag :D

Och ........



Ett Tamron 70-200 f/2.8 !! Nu ska jag lära mig fota på riktigt ;))

Trodde verkligen inte jag skulle få det, det var det sista paketet jag öppnade, och innan jag hade gjort det tänkte jag typ, jag brukar få mer julklappar, och så öppnade jag dethära!!!!
Första gången jag börjar gråta av lycka av en julklapp ..
Fick inte jätte mycket för att dethär inte direkt var så billigt .. ;) Har hållt på att spara till det i evigheter, men det gick inte så bra..
Asså ni fattar inte hur glad jag är! :DDDDDDD

Ni som rider på ÖFK eller ska dit och rida eller nåt - Säg till så kan jag gärna fota, ska försöka lära mig dethära objektivet;)
Inte så jätte mycket hästsaker i år,men fick Whitaker ridbyxorna i förskott också:)


HAR NI HAFT EN BRA JUL? Det hoppas jag att alla har haft, för det har jag!

//FRIDAAAAAA
Kommentarer
Tuva

ja en super jul har jag haft! och jääävlaaaaaaaaar vilket objektiv!! duu, nu blire fan ännu roligare när du ska fota miiig! åååh, du får bli min fotograf fridiiiiiiiis;)<333333333333333333333333

2011-12-25 // 00:37:03
Hemsida: http://cavallii.blogg.se/
FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-12-25 // 09:24:39
Hemsida: http://flizanlizan.blogg.se/
Fanny Jaensson

najsiga saker! :D



sv: okej men då fotar jag er! :D ja på torsdag den 29, kl 16.00, självdå? :D <3

2011-12-25 // 11:32:57
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se/
Sabrina

Ååh, det var inget dåligt objektiv du! :D Du får hemskt gärna fota oss i hoppgruppen, häst, på onsdagar kl. 18.30, det vore superkul! :D

Kram,

Sabrina

2011-12-25 // 11:47:58
Hemsida: http://www.ridsportfotograf.webs.com
Fanny Jaensson

SV: ja! Du får jätte gärna fota! :D <3

2011-12-25 // 18:27:26
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen