JULLOV - sen igår ..

2011-12-22 • 10:44:22 / Allmänt / Kommentarer (1)
haha, ja nu är det jullov!!!!!! Och det är Dan före dan före dopparedan ;)


Men iallafall, internet har inte funkat och inte igår heller, riktigt trött på det faktiskt .. Men nu funkar det! (y)

Berättar om

Ridpasset igår-Hoppgruppen
Nytt abonemang - Nya hästar, men fick Ineke igen, ridit henne sen i sommras ;)
Men a, vi hoppade lite studs och så och det gick rätt bra :)


Idag
När jag vaknade var mina kusiner här, så var ett tag med dom, sen vid två åkte jag till stallet, och VETNI ?!?!?!?!?!
JAG RED EDDY !!! Första gången jag satt på honom på ett halvår och första gången han galopperade på ett år!! Som endel kanske vet så har han vart halt, väldigt länge, och nu ska jag rida igång honom igen! Ni fattar inte hur sjukt jäkla glad jag är !! Så jag ska rida honom imorn igen, och så hela nästa vecka:) Och direkt när jag hoppa upp på honom, så kände jag mig hemma, om ni fattar? Lixom, a, gud, går inte att beskriva, så himla glad jag är(L)

A, sen på vanliga lektionen skulle jag ha Glow, sen precis när vi ska gå så ser Fia att det är fjärde lektionen han går om jag skulle rida honom, och det gick ju inte, så fick ta Ferrari istället, så blev liiite bråttom eftersom hon var inne ;)
Har inte ridit Ferrari på evighet, och vi red dressyr, hon var väldigt stel och så, men efter ett tag fick jag loss henne och ibland gick hon tillomed riktigt fint.
Rätt nöjd över lektionen, men nästa gång ska jag ha Glow igen :)

Nej, nu ska jag fortsätta kolla bloggar så hörs vi imorn !

Ohjuste, imorn åker jag till stallet vid 1, rider Eddy och sen vid 3 rider jag istället för Ebba i dressyrgruppen!

HEJDÅ


Finaste, Älskade, Underbara vän♥
Imorgon får han gå ut till stora hagen med dom andra hästarna, som han inte gjort på nästan ett år, han kommer bli överlycklig !! :D
Kommentarer
felicia

Vad kul att du ska rida Eddy! :D<3

Nästa vecka tis-fre så ska vi rida tsm, jag ska rida kasper ;)

2011-12-24 // 09:20:08
Hemsida: http://ponniehjerta.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen