NYTT

2011-12-20 • 19:50:48 / Allmänt / Kommentarer (1)

Ser ni att jag vart inne och fixat i stilmallen ??

Om inte: F5

Var riktigt trött på att inte ha någon header ;) så jag kom på hur man fixade det !
Och mobba inte bakgrunden, hahah, tyckte det varvså tråkigt med bara vitt;)
Men headern blev vell inte världsbäst, men bättre än grått, någon av er som skulle kunna fixa min blogg ?? Eller känner någon som kan sånt ? :)
Komentera!

inte världens finaste bloggg dårå, men aja.
Det får duga sålänge :p

Kommentarer
Maja

Du kan ju fråga hon som gjorde Fannys design om hon kunde göra din också :D Hon gör dom gratis

2011-12-20 // 20:43:09



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen