Race safe väst!! :D

2011-12-27 • 19:09:55 / Allmänt / Kommentarer (1)
Nu sitter jag hos Julia och vi har beställt en banan, Annanas och curry pizza!

Innan jag åkte till Julia var jag på Hööks och köpte en Race safe väst, tack mamma och pappa!!:D

Sen åkte jag till Julia, träffade Ebba en stund också(y)
Sen tog vi bussen till stallet för jag skulle rida Eddy, han var rätt fin, och Julia tog kort, så kommer bilder:))
Och så tog vi bussen hem , och gick i stormen Dagmar!

Nej, nu kommer nog pizzan snart!

///////FRIIIIIIIIDA
Kommentarer
linneaaversten♥

Hade oxå en race safe väst förrut men den gick sönder efter rtp 1 vecka ;-( Men sen köpte jag en ny race safe väst och den gick sönder efter ett år, men sen köpte jag en annan! Men dom västarna är jätte sköna!

2011-12-27 // 19:42:56
Hemsida: http://fajkochprinsen.bloggplatsen.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen