SKOLA!!

2011-12-21 • 09:09:00 / Allmänt / Kommentarer (0)
Börjar 10.10 och slutar 14.30 - Skön dag ! och på eftermiddagen ska vi kolla på fiiilm, fast har ingen aning på vilken ;)
efter skolan, stallet (y)

Snart drar jag till skolan och träffar alla älskade och saknade !


Och förresten, har jag nämt att jag har två stycken sånna dära choklad kalendrar som jag inte vart så duktig på att öppna? Så nu har jag 36 luckor att öppna! Nu blir det choklad !!

////////////HEJSVEJS!!!!!!!!!!!!!!!



Finaste Ebba♥  Jag är berädd på att bli dödad ...



Det känns lite sådär halvkonstigt att iförrgår när jag tittade ut genom fönstret sken solen och 30grader varmt, och man väntade på att bada, nu när jag tittar ut genom fönstret är det ett tunt lager snö, -grader och vinterjacka istället för linne .. ;)
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen