13 STÄMPLAR ! ;)

2011-12-12 • 17:28:01 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hej mina finafina vännor !


Bodaborg var asgrymt ;)
På förmiddagen var jag med Martina, Carro, Herman och Arash och sen på eftermiddan var jag med Sofia, Maja och Petra (y)
Fick 13 stämplar ! Stolt tjej (a)


Seriöst, världens bästa klass - 7F♥


hhahaha :*

Vi kom hem vid lite efter tre och då drog jag och Sofia upp på stan och kolla lite julklappar, har inte köpt en ända ...  :s ;)


FinFina Ineke (L)





hejdååå!

Och juste, jag kan inte göra något "vecko schema" för att jag har INEGEN ANING om vart jag är, jag lixom.., skit samma, berättar imorn !
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen