Blogg!

2011-07-19 • 12:31:41 / Allmänt / Kommentarer (0)

Halloj !!
Jag bestämde nyss att jag skulle börja blogga;D
Dom flesta som läser känner vell mig , men jag kan bara berätta att jag Rider på Örebro fätrittklubb och dä har jag en sköthäst vmid namn Eddy, honom älskar jag över allt annat, jag älskar även att fota så min Pentax k-x hänger med runt halsen överallt:D så det blir oftast en bild med i inläggen, men just nu är min dator paj så jag sitte inte vid min dator-så inga bilder :(
Okej, får se hur länge jag håller på:D
/Frida

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen