Bra väder ?! :D

2011-07-26 • 10:57:30 / Allmänt / Kommentarer (2)
hejhej, nu sitter jag och lyssnar på svenska björnstammen ;) typ, vart jag mig i världen vänder ;) haha, förut satt jag och kolla lite på you tube, så kommer det fram den här, jag vill ha en synt farsan, haha, sittte fortfarande och garvar ;) Min humor , haha, nedå.
Men nu, jag är fortfarande på landet, och det ser ut att bli bra väder ?! :D (Y)
Och sen laddar jag ner korten från iförrgår när jag var och fota i ridskolehagen, kanske kommer några bilder ? (:
Och ni får , närsomhelst , säga tilll om ni ha några önskeinlägg ? :)

Bilden: Jag och Stina i hoppgruppen i våras.
Foto: Ebba Hultman (L)
(Och Jag VET jag har inte världens bästa eftergift, men a, orkar inte gå in på varför.
Kommentarer
Louise ♡

Jag vill se bilder på jigsaw & ponsse :D <3

2011-07-26 // 22:12:33
Hemsida: http://ericssonlouise.blogg.se/
Fanny

Snygg bild! :D

2011-07-26 // 22:29:01
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen