Chiips :D

2011-07-21 • 20:06:44 / Allmänt / Kommentarer (2)

HejHej allasammans :D
Vi åkte inte hem idag :p  men aja, har vart rätt så bra ändå, var nyss ute och sprang , sen bada vi, inte liite kallt asså :D Nu sitter jag och mosar i mig chips, inte bra altså.
Men jag vill bara säga en sak, jag har haft bloggen i ... 3dagar och så kommmer det folk och lägger sig i hur jag rider ?! Jag vet, jag är inte Jan Brink på dessyr, men lixom varför, en som inte ens sett mig rida på riktigt komenterar "sånt" ? Det var en BILD-.- Men aja, ska inte hänga upp mig för mycket på det, och jag kämpar så mycket jag kan när jag rider för att de ska bli bra.
Men a, får se om det kommer nåt mer inlägg senare, hejdå :p
Oh, juste, Fanny har lagt in en bild där, öve komentarrutan :D TAckTack :D Checka hennes blogg: http://hovskrape.blogg.se

Bilden: Mina kusiners hund, Fox :D
Foto;jag

Kommentarer
Maja

Snygg blogg Frida<3

2011-07-21 // 21:13:24
Felicia

Taskigt att kommentera taskiga saker om hur man rider, jag vet att du rider Grymt bra! :D Du ska inte ta åt dig sånt!

2011-07-21 // 23:20:14
Hemsida: http://ponniehjerta.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen