Hatar fortfarande vädret

2011-07-22 • 17:22:50 / Allmänt / Kommentarer (2)
Nu sitter jag och bloggar, som ni kanske märker, nejmen idag har jag .... inte gjort mycket, för jag hatar vädret, Mina kusiner har sina råttor på landet och dom är så söta!!:´) Kan försöka ta kort på dom och lägga ut :D
Onödigt inlägg, men aja:p
Men nu får ni säga, ska jag lägga upp ett inlägg på bloggar jag läser ? :D
 
Bilden:Fjäril :D Oredigerad. Jagvet,lite mycket färger :p
Foto:Jag

Och jag vill bara säga, att på allla bilderr jag lägger ut får man absolut inte ta.
Kommentarer
Felicia

Jättefin bild! :D



Aa, lägg ut ett inlägg om de bloggar du läser :)

2011-07-23 // 11:56:58
Hemsida: http://ponniehjerta.blogg.se/
Louise♥

Vilken fin bild! :)<3

2011-07-24 // 20:26:54
Hemsida: http://ericssonlouise.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen