Hopp KM

2011-11-12 • 17:55:20 / Allmänt / Kommentarer (3)

Hemma från tävlingen !

Borstade Ineke,med lite hjälp, så jag vart kär i hennes utseende ! ;o

Men aja, när vi red fram så var hon så jäkla stark och inte alls rolig, men på banan gick det rätt bra, en rivning och en vägran, hon vägrade på ett svart-vitt hinder som hon inte hoppat förut, om jag bara hade drivit på mer... Nej, man ska inte tänka så ;) Men det slutade altså på 8 fel i grundomgången och på delad 4 plats, en placering utanför rossettplats :)
Jag är faktiskt rätt nöjd och det var första gången jag tävlade med henne, det var iallafall askul !! :D

Nästa tävling hoppas jag på Ineke igen , och jag tror nästa tävling är nyårshoppnignen, haha, är redan taggad för jag har börjat gilla å tävla !! :D

Tror det kommer bilder :)

Nu ska jag sätta  mig och kolla på en film och tänka hur jäkla bra Ineke är !♥

Kommentarer
Tuva

sv; bra, men kommer du delta i frågorna isånnafall?:D

2011-11-12 // 20:27:33
Hemsida: http://cavallii.blogg.se/
Tuva

<3333333333333333

2011-11-12 // 20:27:48
Hemsida: http://cavallii.blogg.se/
Emma

grattis!!:D

2011-11-12 // 21:01:57
Hemsida: http://crystallheart.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen