lalallalalalalalalalalalalalalalala

2011-11-13 • 19:33:37 / Allmänt / Kommentarer (4)
Hejsan !

Imorse åkte jag till ridskolan för att träna till hälleforsnummret till Lucia showen, säger bara att jag har Ineke och hon kan springa ! :D Alla måste gå på Lucia showen!!

Sen åkte vi hem till min moster och kusiner, red Landela, min mosters storhäst, red ut med min kusin som red hennes Benton , det gick rätt så bra, men så jäkla stor skillnad mot hästarna på ridskolan !! ;o 

Sen fick jag hennes ridstövlar, för hon gillar inte dom, dom var lite stor kasnke, men dom går ju att andvända, glad chey! :D
Lånade även hennes kavaj ifall jag ska tävla dressyr KM på lördag, men har inte bestämt mig :)

Nu är jag hemma och måste egentligen plugga ...

Men ungefär såhär kommer min vecka se ut, kommer förmodligen ändras lite, men aja:


Mycket stallet denhära veckan också, men det blir ju inte lika mycket om jag inte är med på KMet , men jag får se :)

/////////Friiiiiiida

Kommentarer
Frida E

Vare träning idag till Luciashowen? :O

2011-11-13 // 20:00:45
LINN - foto, mode, vardag

Sv: Ja, tack det ska jag! :)

2011-11-13 // 20:06:03
Hemsida: http://linnslife.webblogg.se/
Ulrika Sandström

Nu är veckans blogg avgjord! Kolla in om det blev just du! Om inte? Synd, men jag lägger upp en ny omgång under dagen!



Kram!

2011-11-14 // 11:49:57
Hemsida: http://usandstrom.blogg.se/
Fanny Jaensson

ag har en tävling på min blogg där läsarna ska kommentera en utmaning jag ska göra, kan vara allt mellan himmel och jord! (Får inte innehålla något med att rida) Den som kommentera den bästa/roligaste utmaningen vinner ett sprillans nytt allroundspö! Så kommentera en rolig utmaning jag kan göra så kanske det blir du som vinner spöt!



Inlägget hittar du här: http://hovskrape.blogg.se/2011/november/uppdrag.html#comment



Mvh Fanny

2011-11-14 // 13:29:43
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen