VECKA 47

2011-11-19 • 21:40:06 / Allmänt / Kommentarer (1)
Hejsan.
Sen jag kom hem från stallet har jag inte gjort mycket, typ käkat, ätit Toffifee som mamma kom hem med från sin resa (y)

Imorn blir det först hem, sen hälleforsträff .

satt nyss och kollade på mitt protokoll från igår och från förra årets KM där jag hade Ponsse också.
Och det är lite kul att se att man förändrats så mycket ! :) Från förra året så höjdes mitt procent igår med 10% (y)

Ungefär såhär kommer min vecka att se ut:
 
Kommer förmodligen bli lite ändringar, men ungefär såhär :)



Klicka *hääär*   :D



http://bloggriket.se





Det finns alltid lite ärlighet bakom "jag skojar bara". Lite kunskap bakom "jag vet inte". Lite känslor bakom "jag bryr mig inte". Och lite smärtor bakom "det är lugnt".
Kommentarer
fanny

varför ska du gå i skogen? xD När är luciaträningarna? :D

2011-11-21 // 19:53:46
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen