NekeBeke

2011-11-16 • 20:33:04 / Allmänt / Kommentarer (1)

♥Åkte till stallet efter skolan idag, var med lite människor och så, och ni är Guld Värda, glöm inte det !

Sen red jag, hade Ineke, när vi red fram så var hon lite som vanligt, inte tar skänkeln när man ställer och så.
Men när vi hoppa så kändes det rätt bra vissa gånger, vi hoppade typ som en bana i slutet, 5 hinder, och det gick rätt bra :)

Jag tror jag är rätt nöjd över ridpasset, endel gånger kom vi lite konstigt in och några gånger lite snabbt, men för det mesta bra :D
Kanske inte såg bra ut, men det kändes bra ;)

Tror Felicia tog kort, så då kommer bidler när dom lagt upp dom :)

//FRIIIIIIIDA


Duktiga pållen ♥

Önska att det kunde vara onsdag varje dag ... det är då jag träffar alla jag älskar som mest♥

Kommentarer
Tuva

tack för länkningen frida! och jag älskar dig glöm inte det<333333333333333333

2011-11-16 // 22:12:29
Hemsida: http://cavallii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen