Ridpasset - Torsdag

2011-11-11 • 12:02:00 / Allmänt / Kommentarer (0)
Red Brilliant då, vi hoppade och vi hoppade typ "småbanor", dom var rätt svår, försökte rita bild, haha:


hahaha, men aja, hoppas nin ser ? Det var den första vi hoppade.

Den sista vi hoppade, den där svängen som ni ser, Blå till gröna, den var rätt svår, för den var väldigt skarp och jag hade ju Brilliant, och han är en liten storhäst, så a, men det gick rätt bra :)


Jag är vell halvnöjd över ridpasset, och det var första gången jag hoppade med honom.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen