19 - Något jag vill göra

2011-10-13 • 17:31:00 / Allmänt / Kommentarer (1)

Köpa Eddy, men vi får hoppas att han blir bra snart så att jag iallafall kan rida honom ! :)


Love you♥




1 - En favoritbild på din häst
2 - När och varför jag började rida
3 - Det här behöver jag träna mer på
4 - Det här är jag bra på
5 - Favoritbilder jag tagit
6 - Alla hästar i stallet
7 - En sak som aldrig får hända
8 - Min största rädsla inom ridsporten
9 - Om du skulle få byta liv med nån bloggare, vem skulle det vara och varför.

10 - 10 saker du kanske inte visste om mig
11 - en låt som påminer dig om en häst du älskar
12 - min favoritgren
13 - min högsta dröm

14 - saker du gör dagligen
15 - varför hästar och ridning får mig att må så bra?
16 - en bild som gör dig lycklig
17 - hoppning eller dressyr ?
18 - så här vill jag att mitt liv ska se ut om 20 år
19 - något jag vill göra
20 - mål med ridningen

Kommentarer
Moa

finaste :))♥

2011-10-13 // 21:05:57
Hemsida: http://mirakelponnie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen