2 - När och varför jag började rida

2011-10-05 • 10:30:00 /  / Kommentarer (0)

Jag tror jag började rida när jag var runt sju/åtta år , så typ 2006.
Mina då (ena nu) bästa kompisar Emma och Matilda red och hade häst, och även min moster hade hässt,  jag red lite på dom och sen ville jag börja, och jag fastnade för det som ni kanske märker, jag tyckte det var skitroligt och älskade att vara i stallet och så och rykta.
Min första ridskola var rinkabyridskola och sen Hallsbergs ridklubb, sen Lanna ponnyridskola och nu Örebrofältritt klubb :) Om det är någon som vill veta varför jag böt så mycket, säg till.
Och nu tror jag att jag stannar på ÖFK och där tror jag att jag ridit i 3år :)

Jag och Torino Hallsbergs Ridklubb, var runt nio år och min första "hopptävling" :)

Ior/Torino

Jag och Tetino


Den älskade ponnyn som lärt mig allt , och att man kan älska en häst, älskar dig Benton, föralltid !! :*♥
Bilder på honom och mig har jag på hårddisken, kanske kommer någon dag.


1 - En favoritbild på din häst
2 - När och varför jag började rida
3 - Det här behöver jag träna mer på
4 - Det här är jag bra på
5 - Favoritbilder jag tagit
6 - Alla hästar i stallet
7 - En sak som aldrig får hända
8 - Min största rädsla inom ridsporten
9 - Om du skulle få byta liv med nån bloggare, vem skulle det vara och varför.
10 - 10 saker du kanske inte visste om mig
11 - en låt som påminer dig om en häst du älskar
12 - min favoritgren
13 - min högsta dröm
14 - saker du gör dagligen
15 - varför hästar och ridning får mig att må så bra?
16 - en bild som gör dig lycklig
17 - hoppning eller dressyr ?
18 - så här vill jag att mitt liv ska se ut om 20 år
19 - något jag vill göra
20 - mål med ridningen

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen