Att allt jämt ska handla om Pengar.

2011-10-29 • 09:27:17 / Allmänt / Kommentarer (0)
Vaknade vid 7 av att Fabian kom in och sjöng på Scooby Doo ?! Haha

Idag tror jag att jag åker till hööks , mer vet jag inte, kanske blir en liten fototur i trädgården ?

Igår satt jag iallafall och kollade på objektiv och jag säger bara, jag kommer nog få mitt objektiv när jag blir 80 ...
Nejmen det jag vill ha är egentligen inte så dyrt, haha, altså det är dyrt, men ändå inte. Haha ingen fattar, lalala. Men nej, jag sparar iallafall !! :D





 
Jaja, men jag ska ha objektivet ! ;)




//
hahhahahahhahahhaahaha , typ för 100år sen ..   Men jag saknar byxorna :( haha, dom smälte när jag ramlade på motorcykeln i sommras , haha, jag är lyckad ;)






http://ttwice.devote.se  om ni inte redan kollat den
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen