Bara för att.

2011-10-09 • 20:08:23 / Allmänt / Kommentarer (0)
Bara för att så började jag nyss att följa min egen blogg på bloglovin . så då kan ju alla andra också ta och lägga till Fridarydbjer.blogg.se
Och bara för att så tog jag en ruta till geisa, fast jag nyss bestämde att jag bara ska äta godis på fredagar.
Bara för att datorn är seg håller den fortfarande på att ladda upp bilder på facebook.
Bara för att så åt jag upp min choklad och vill ha mer.
Bara för att Fox kom in precis nu och vill ha min choklad.
Bara för att jag egentligen borde träna Europas länder.
Bara för att jag vill ha sovmorgon till tio imorn, men kommer inte få det.
Bara för att just nu vill jag rida.
Bara för att jag säger hejdå nu. 
Bara för att Fabian och Olle vill ha leverpastej macka.


Bara för att jag har tagit den här bilden och altså no Copyright på den.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen