Dinosarier

2011-10-30 • 14:26:25 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hejjj !

Åkte till stallet vid åtta imorse och då var det holloween hoppning som jag var med och hjälpte till på och tog kort.
Pinglan, som stog på rikkaby ridskola förut var med och tävlade, fortfarande så himla sööt :D

Nu är jag hemma och tror inte jag åker till Loo och Johanna, jag kanske  ska sova med Ebba och Tuva inatt :)

hahha, måste bara berätta en sak, kollade runt på youtube lite, och så kommer det upp en film, så kollar jag på den, och gissa vad den handlar om, jo, en människa som var livrädd för dinousarier ?! Gud vad jag skrattade ;o För hon var ju seriös , det var det som var så läskigt ;o hahaahahahahaha, hon hade ett skydds rum som hon och hennes son skulle gömma sig i om en dinosarie kom in i henes lägenhet ?
Men aja, haha.

//Bye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen