Gamla minnen (L)

2011-10-08 • 17:55:26 / Allmänt / Kommentarer (0)

Kom precis hem , har vart på landet och lite så.

Men igår sov jag hos Matilda, åkte först till stallet och fotade Matilda när hon red, sen åkte vi hem till henne.
Matilda bor i gamle Gölafallet , min barndom, okej, jag flyttade därifrån för ungefär två månader sen , men ändå, så sjukt mycket minnnen som dök upp i huvet..

Men a, sen idag åkte vi till hennes sköthäst Freja, och det står en annan häst där, Rookie, och hans skötare kunde inte komma så jag skulle rida honom :) Först red vi ut lite, sen red vi i paddocken och sen hoppade jag några språng, så himla mysig häst :) Sen gick han riktigt fint också, men han är inte så välmusklad än. Hade jeans , satt det blev lite halkigt ;) Men det gick ju (y'
Det var iallafall kuul :)


Matilda och Chasmin :)


Rookie mysiga och snälla heest  :´)




Snart ska jag till mina kusiner och fira min faster !
//

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen