Kommer aldrig sluta le

2011-10-19 • 21:03:16 / Allmänt / Kommentarer (2)

Hejjj :D

Idag var det nytt abbonnemang = Nya hästar, men jag fick Ineke igen :)
Började travhoppa typ som på en volt och sen hoppa vi lite till, sen hoppade vi ett räcke med bommar före, räcket var 85-90 och hon hoppade (y) Sen det näst sista vi hoppade var ett räcke först, sen bommar, sen en oxer, den bakre bommen var på ca 1meter , OCH HON HOPPADE , så sjukt underbar liten hestiis !! jag ska bara säga att första gången jag hoppade med henne så tyckte jag att hon var skit rolig,  men aldrig att den lilla hästen kunde hoppa det som vi hoppa idag , Jag älskar den lilla flygande tinkern Ineke ♥
(Om ni tycker det verkar som om jag skryter, så gör jag Verkligen inte det, jag är bara så himla glaad :D)
Bilder kanske kommer, om det var någon som tog kort, men jag tror det :)


Nej , nu måste jag träna på svenska orden .

//Den glade Friiida :D



Kommentarer
felicia

Du var grymt duktig igår! :D<3

2011-10-20 // 07:08:39
Hemsida: http://ponniehjerta.blogg.se/
Emma

du rider henne så sjukt bra!:D

2011-10-20 // 19:38:08
Hemsida: http://crystallheart.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen