Svar på Frågestunden !

2011-10-26 • 08:52:08 / Allmänt / Kommentarer (1)

Vill du bli medryttare eller nöjer du dig med att rida två gånger i veckan på ridskola ?
Det skulle vara jätte roligt att bli medryttare, om jag hittar en bra häst som jag gillar, men jag älskar att vara på ridskolan nu för det finns så många goá vänner där (y)

Vilken häst är bäst att rida efter Eddy ?
Hoppning: Ineke
Dressyr: Jigsaw eller Ponsse tror jag
Men Eddy är ju alltid bäst : D

Vilken är din favoritlåt ?
Har ingen sådär favorit, lyssnar på rätt mycket olika, men just nu kanske det är Someone like you, Whitout you och Mistletoe

Vad är din favorit-outfit ?
Stallkläderna ;) Nej men jag har faktiskt ingen aning :p

Vad har du för kamera ?
Min älskade Kamera är en Pentax k-x :)

Hur länge har du ridit ?
I ca 6-7 år något sånt

Har du tävlat något ?
Nja, eller bara typ clear round, träningstävlingar och KM och sånt :)

Vilken blogg gillar du extra mycket ?
alltså, jag gillar alla lika mycket, men dom jag kollar mest är kompisars bloggar :)

Vad är det bästa med ridning ?
Oj, allt, om man kan svara så, och lixom att bara vara med hästarna eftersom dom är så underbara .

Hösta du hoppat ?
Lite över en meter, inte så noga

Varför började du rida ?
För att mina bästa komisar hade hästar och så fick jag rida lite på dom och så gillade jag det, och sen för att min moster också har hästar , så då red jag ju på lille Benton :)

Vad är ditt mål med ridningenn ?
Att bli riktigt bra .

Bloggar du bara för skojs skull eller vill du bli känd ?
Jag vill inte bli känd, men det är ju roligt med mycket läsare :)

Dina bästavänner ?
Tuva Svedin, Ebba Hultman, Ebba Blomdahl, Julia Björk, Smilla Rugner, Kajsa Holmberg, Loo Blisserpont, Johanna Lybeck och Maja Janson.
 Ni betyder allt tjejor !! :*




Hoppas ni fick svar på era frågor !

Och ni kan ju fortfarande fråga frågor så svarar jag :)

Kommentarer
Maria - Passion for heels and fashion

sv: jag har inte planerat något speciellt för idag, det är så tråkigt väder att man knappt vill gå ut :/ själv då? hur är vädret hos dig?

2011-10-26 // 12:58:42
Hemsida: http://shoemania.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen