Vivaldi :D

2011-10-12 • 20:52:36 / Allmänt / Kommentarer (1)

Hejsan allla glada :D

Idag efter skolan åkte jag till stallet, hade teori i hoppgruppen, vi gick igenom lite om tävling och så och så åt vi ju min och Ebbas smarrsmarriga igelkottetårta !
haha, sen red jag istället för Julia i storhäst hoppgrupp, och jag har bara ridit storhäst några gånger, och så red jag Vivaldi. När vi red fram kändes et jätte bra och så, bara lite ovan emot Ineke ;) Sen när vi började hoppa så typ han är väldigt försiktig av sig, så han behöver stöd eller vad man säger, av sin ryttare.
Några stillastående hopp , men aja,sen hoppade vi typ två hinder med bommar framför, då gick det mycket bättre :) Men jag är rätt nöjd ändå, för det var lixom evigheter sen jag red storhäst, och första gången på honom , och Anna sa att han är en av dom svåraste , satt, ja :)

Juste, vi önskae häst idag, och jag kommer inte ens ihåg vilka jag önskade, för jag har ingen aning om vem jag vill ha, men jag får se nästa vecka bem det blir :)
Men imorn blir det ridning igen, tror Ponsse :)

Hejdå !
Bara för att den inte gick att vända.

Kommentarer
Tuva

det lilla jag såg så såg det jättebra ut:)<33333333333333

2011-10-14 // 15:25:18
Hemsida: http://tuvasvedin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen