Vetdu hur glad jag blev när du sa det till mig ?! All min oro försvann och nu kan jag leva utan all oro igen (L)

2011-09-14 • 08:12:36 / Allmänt / Kommentarer (2)

..... hoppas bara det blir bra, och att det inte som förra gången....


Igår red jag istället fär linnea , red Charm, det gick rätt så bra, det blåste ju som inibangen, så han var ju lite rädd här och var ;) Men det gick bra :)

På dansen, i skolan, gjorde vi 20 rygglyft, 30 armhävningar och 100 sittupps ;)

Sen i strallet vare sporrenmöte så kom hem rätt så sent :p
Sen kollade jag farmor och pappa igenom gamla bilder på min förra dator, så jäkla mycket minnen !!

Men nu blire dansen ;)
Bloggar mera ikväll !!
Hejdå !!


Fyinibangen, jag är så jäkla glad !!!!!!!!!!!
Föralltid vi älsk ♥

Kommentarer
Felicia

Sv: Varsågod! :D <3

2011-09-14 // 11:27:06
Hemsida: http://ponniehjerta.blogg.se/
Emma

super söt bild:D

2011-09-15 // 16:58:07
Hemsida: http://crystallheart.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen