Det enda paradiset som finns är det som gått förlorat.

2012-04-18 • 08:02:56 / Dagens outfit / Kommentarer (0)

Halloj!

Igår blev det inget utvecklingssamtal, för det hände en sak här hemma, så det gick Inte, så jag får väll antagligen ha det nästa vecka.

Börjar om typ 40 minuter, med dans, och sen direkt efter skolan åker jag till stallet, träffar människor och sen ridning, nya hästar! Har faktiskt ingen aning om vem jag får.. Men det blir säkert bra!

Nu måste jag göra ordning mig det sista, vi hörs! Ha det bra tills det!

Världens sötaste lilla Bella-

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen