Försök aldrig lära en gris att sjunga, du slösar bort din tid och du gör grisen arg.

2012-04-18 • 21:09:27 / Dagens outfit / Kommentarer (0)

Hahha, där fick jag till det med rubriken allt!..;)

Har suttit och spelat Wii, som min lillebror fick idag, sen jag kom hem från stallet!

Det var ju hoppgruppen idag, böt hästar och jag fick roliga Jimpalimpan! Kan berätta mer om det imorn, för nubmåste jag kolla igenom Engelska läxan och Svenskan!

Vi hörs, och jag försöker VERKLIGEN blogga så mycket jag kan, det gör jag verkligen!

See you!

Min, Sofias, Petras och Majas snygga båt som vi gjort på tekniken!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen