In the schooooool!

2012-04-25 • 10:11:41 / Dagens outfit / Kommentarer (1)

Sitter i skolan och har snart Svenska, vi hade nyss dans och då sydde vi kläder till dans uppvisningen..? haha

Igår på sporrenmötet kom vi fram till en massa saker som vi ska göra fram till sommarn(y) och jag upptäckte att jag bara har 1 helg ledig fram (än sålänge) till sommarn! Men det är ju bara roliga saker jag ska göra(y)

I eftermiddag, när jag slutar-vid 4, så åker jag direkt till stallet och träffar goa vänner!(y) Sen hoppgruppen på förmodligen JimpaLimpan:D

Nu börjar vi, vi hörs ikväll, OCH glöm inte Dagens blogg!! Bläddra bara ner liiite och anmäl er, jag har ju lovar att om ni är duktiga så gör jag videoblogg! Alla som anmäler sig är bäääst, hihi

Hejdåå

Kommentarer
Annika

Fin blogg :)

2012-04-25 // 13:41:17
Hemsida: http://blogofphoto.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen