Ineke imorn!!

2012-04-14 • 10:12:08 / Allmänt / Kommentarer (1)

Sitter och pluggar Kemi med högsta volym på med One Direction (y)

I eftermiddag ska jag till stallet för att ha barnkalas, sen hem och förbereda lite inför tävlingen imorn(y)

Imorn då, på tävlingen. Jag ska hoppa 80 med Ineke, jag har inte ridit henne på evigheter känns det som, och hon blir helt annorlunda på tävling;) Så mina mål inför imorn är att klara två hinder utan att bli utesluten och inte glömma banan, hahah, fina mål jag har, medans vissa har att vinna;)
Men som sagt, jag har inte alls höga fösväntningar eller vad man säger, det roligaste ska bli att bara få rida henne igen! Saknar henne så otroligt mycket så ni förstår inte!

Nej, nu måste jag fortsätta med kemin, hejdåå!

Jag och världens finaste Ineke på förra tävlingen♥

Kommentarer
Mathilda

Vilken tid börjar cupen?

2012-04-14 // 13:09:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen