Mååååånga bilder!

2012-04-04 • 21:45:14 / Allmänt / Kommentarer (1)
Kom hem för ett tag sen, har hunnit duscha och redigerat hälften av alla bilder som togs idag!

Pappa var snäll och fotade i hoppgruppen idag, så förvänta er bilder! :D
Och så var ju jag, Smilla, Julia och Ebba ute och fotades med "våra" hästar, så har jättefina bilder på mig och Eddy! :D

Inlägg om ridpasset kommer upp imorn hoppas jag, har inte redigerat klart dom än!

Nu känns det som om jag måste fortsätta med bilderna, och jag överdriver inte när jag säger att jag har över 300 bilder kvar.. Detta blir en låååång kväll..

haha, hejdåå!


smakprov på bilderna
Kommentarer
Fanny Jaensson

sv: aww, tack fridis! <3

2012-04-04 // 23:05:24
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen