Ridpasset i Torsdags!

2012-04-21 • 20:40:00 / Allmänt / Kommentarer (1)
Det var nytt abonemang = Nya hästar! Och gissa vem jag fick?!
Nu kommer ni bli förvånade, för jag fick... Eddyyyyy! haha, igen;) Bara för att han är bäst!

Okej, vi började med att rida fram då. Vi började nästan direkt med att göra skänkelvikningar till medellinjen och så. Ibörjan gick det inte så bra och han släpade bakbenen, men sen gick det lite bättre och bättre! Sen gjorde vi en massa saker som typ framdelsvändningar, bogen in och sånt!

Efter ett tag bara släppte det, altså bakbenen bara, smashing! Och till och med vänstergaloppen lossnade efter ett tag! Åh vad glad jag blev! han gick i hyffsat stadig form hela tiden och, åååååh! känslan ni vet!
haha, a, iallfall det var så himlans kul men man får verkligen inte någonting gratis, men allt slit är det värt!
Denna lektion ska jag komma ihåg, och försöka få igång honom sådär fin lite snabbare, och även högergaloppen!
Men det var iallfall väldigt, väldigt kul! :D
Synd att ingen fotade :/

Gammal bild på mig och pluttinutten♥
Kommentarer
Amanda - en satsande dressyrryttare

svar: Frida, du förstår inte hur glad jag blir av att höra allt sånt, det betyder sjukt mycket! Tack finaste du! :') <3

2012-04-22 // 00:07:12
Hemsida: http://perfectpony.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen