Ridpasset igår - Hoppning

2012-04-05 • 07:00:00 / Allmänt / Kommentarer (3)
Red Ferrari dårå, rarri, racerponnyn, rallybilen, javetintevadalltsommankallarhenne.

Började med att rida fram , hon var lugn och rätt så mjuk, sökte sig neråt och lyssnade bra när jag testade skänkelvikningar och så.
Sen började vi hoppa, ett litet kryss, hon blev lite snabb och rusade efer, annars gick det rätt så bra.

Sen hoppade vi först ett räcke, och sen båge till krysset, första gången blev hon väldigt stark mellan och fick inte rätt avstånd, andra gången gick det lite bättre!




Sen hoppade vi först ett rosa hinder som stog snettigenom, typ, sen till detdär krysset som vi hoppade innan, sen en rak linje till en oxer. Vi kom halvbra på det rosa, sen blev det lite konstigt så det blev ett väldigt konstigt språng till kryssat, så hon hoppade typ rätt upp i luften, loch det var inte jag berädd på så jag typ slår i hennes mankam med munnen.. ? haha, fråga inte, men det gjorde iallafall svinont, och endel vet att jag har tappat den(framtanden) och att den sen är tillbakasatt, så den är och kommer att vara lös, så det kändes verklgien som om jag tappade den, usch det var skitläskigt, höhö..
Men sen tog vi om det och det gick bättre, sen till oxern så höll hon på att stanna, men hoppade sen, men a.



asså guuuud, jag dör, vad 17 gör jag ?! haahhahahahaha



Sist hoppade vi en kombination, två hinder, och ett galoppsprång emellan, det gick rätt så bra faktiskt!




kul med bilder vavavava?? och bara för det såg ju jag helt muppig ut.. höhö, ni kanske får se failbilderna någon dag! Men har inte bestämt om jag vägar lägga upp dom än ;)
Kommentarer
Amanda - en satsande dressyrryttare

svar: Åå tack! :D

2012-04-05 // 10:31:00
Hemsida: http://perfectpony.blogg.se/
Snilla

Lägg upp bilderna på dom andra:)<3

2012-04-05 // 10:58:13
Hemsida: http://smiillaa.blogg.se/
Fanny Jaensson

du rider henne jätte bra! :D <3

2012-04-05 // 11:40:22
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen