SAKNAR ER MASSVIS!

2012-04-29 • 18:09:16 / Allmänt / Kommentarer (0)
©Jag, Ebba & Frida!♥


Ni vet ju att Frida är i London sen är det ju såhär att Ebba är i Holland och jag saknar dom grymt mycket. Dom har liksom åkt iväg och har det riktigt chill medans jag får vara kvar i Sverige.. Dom betyder så grymt mycket för att jag inte kan beskriva det för er. Åhh, har alltid så gryyyymt roligt med dom. Ni borde ta er tid att lära känna dom riktigt ordentligt för ni kommer inte ångra er en minut. Dom är riktigt härliga personer rakt igenom! Älskar er tjejer!♥

/JB
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen