Sjuuuuuuk-.-

2012-04-27 • 10:38:09 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hej!

Vaknade imorse och hade svinont i halsen och kunde knappt prata och tror jag hade feber också, men nu är det liite bättre. Men jag ska ju till london imorn, så då kändes det bättre att vara hemma så jag inte blir jätte sjukt till London!
Men om jag orkar idag så ska jag försöka blogga mycket och så!

Lägger upp en "to do list" strax för dagen också!

Anars tänkte jag bara vila upp mig och lyxa till det med smoothi och andra gottiga saker(L) För det var riiiktigt längesen jag hade en "fri" dag och att jag var sjuk! Men det kom ju lite opassande, men hoppas verkligen jag blir frisk till imorn!

Ni får ha det bra, så ska jag försöka fixa lite saker! Hejdåå sålänge!


©Jag i varberg December 2011, saknar Varberg så de gör ont.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen