Svar på komentar

2012-04-05 • 22:58:00 / Allmänt / Kommentarer (0)
:-) om Bilder - Hästarna i hagen:
När du tar kort med din kamera ställer du in alla inställningar själv och hur länge har du varit intresserade av att fota? :)


Ja, jag ställer in alla inställningar själv, fotar på Manuel (man gör allt själv) och ställer in vitbalans och allt sånt där!

Jag har alltid gillat att fota, i julklapp 2009 fick jag en egen digitalkamera, den blev jag överlycklig för och jag vet inte hur många bilder som fotades med den, då blev jag mer intresserad. Sen julen 2010 köpte jag min aldeles egna systemkamera, hade sparat jättelänge, och så kunde jag till slut köpa den :D Och nu älskar jag verkligen att fota, dethär är någonting jag vill hålla på med, jag vill bli bra på det och lära mig mera! Jag ser fortfarande mig själv som nybörjare, men om några år hoppas jag att jag blivit riktigt duktig! :D



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen