Svar på komentarer!

2012-04-10 • 11:01:00 / Allmänt / Kommentarer (1)
Fick några frågor!


Sara om ÖNSKEINLÄGG - MIN KAMERA UTRUSTNING:
Vad är en Tamaron ? Får bilderna bättre färg förklara gärna ?
Svar: Nej, Tamron är själva märket, alltså typ som Canon, eller Nikon, fast detta är märketTamron!

Sanna om ÖNSKEINLÄGG - MIN KAMERA UTRUSTNING:
Går det att bara köpa en systemkamera eller måste man köpa mycket mer?
Svar. Nejdå, det kan man välja själv. När jag köpte min, så fick jag med en väska och två objektiv, men man kan ju bara köpa själva kameran!:)


   

Daniella om ÖNSKEINLÄGG - MIN KAMERA UTRUSTNING:
Vad är bäst att köpa objektivet eller Tamaron ?

Svar: Nu fatta jag inte riktigt, altså "Tamron" är ju själva märket på objektivet, så man kan ju inte välja mellan att köpa tamron eller objektivet:p
Fråga igen om jag fattar fel!




Och till sist vill jag bara säga att inte inte behöver vara "rädda" eller "skämmas" för era frågor (varför man nu skulle göra det??) för jag har era IP-adresser ändå, så jag vet att dom här tre komentarerna ovanför är skickade av samma människa :p
Kommentarer
Amanda - en satsande dressyrryttare

svar: Åå tack, vad glad jag blir! :')) <3

2012-04-10 // 11:52:30
Hemsida: http://perfectpony.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen