1 Augusti

2012-08-01 • 09:52:44 / Allmänt / Kommentarer (2)

Ja, altså shit vad sommarlovet gått fort! Jagvillintevillintevillinte börja skolan igen!!:'( Just nu är jag iallfall påväg till min moster och kusin. Får se om jag rider eller inte:) Ska försöka ta lite kort på hästarna också, om det inte börjar regna nu också. Är förmodligen där ett tag och kommer hem i eftermiddag/kväll. Men har självklart något/några tidsinställda. Och sen kommer kanske en ny design idag!!:D Men ni får ha det bra så hörs vi senare, hejdå!:D Fina Clerran

Kommentarer
Edda

fin blogg:) kolla gärna min också

2012-08-01 // 11:23:32
Hemsida: http://eddasigurdardottir.blogg.se
Clara - TopElite

Hej! Hoppas du får en fortsatt grym dag! Ta gärna en titt in på min blogg, tror inte du kommer att ångra dig! ;-)
Kram

(Ber om ursäkt om det anser detta som spam, jag ser det mer som ett tips!) :-)

2012-08-01 // 12:43:50
Hemsida: http://topelite.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen