Bakom ett glatt leende, finns oftast en massa smärta och lidande

2012-08-03 • 19:31:00 / Allmänt / Kommentarer (1)
Godkväll på er alla fina:)
 
sitter just nu framför datorn med en "drink" i handen och det är underbart. Vi ska snart grillirilla(y)
 
Under den senaste tiden har jag suttit och gjort en massa tidsinställda, för jag åker ju till Åby ridläger på söndag! Jag har gjort en massa inlägg, så två inlägg per dag, och så kommer jag verkligen att försöka blogga "live" med ett inlägg därifrån varje kväll!:) 
 
Har packat lite idag också, en massa saker eftersom jag inte är den bästa på att packa, kan aldrig välja bort saker, utan det blir alltihop istället.. höhö.
 
Nu ska jag lägga in dom tidsinställda och sen äta grilla kyckling.
Ha en underbar kväll alla fina så hörs vi imorgon, hejdå!
Och hörreni, statestiken är på topp, men försök gärna att kommentera lite mera, så lyser ni upp mina dagar ännu mer!
 
Hadebra!
 
Jag aldeles nyss, med en fin och skarp Youcam:)
Kommentarer
Emma

Ska du åka dit själv eller med några kompisar ? Isåfall vilka ? Jättebra blogg :)

2012-08-04 // 10:42:16



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen