Första skoldagen - check

2012-08-20 • 18:32:00 / Allmänt / Kommentarer (3)
Hejsan på er!:D
 
Första skoldagen i 8:an var avklarad.
Vi började vid 10, då stog vi några år ute på skolgården. Förresten, har jag berättat att jag går på Engelbrektsskolan? För Engelbrekt har iallfall flytttat, så vi är på ett annat ställe!
Sen gick vi till klassrummet och lärarna bara pratade och sånt. Sen skulle vi gå en liten "rundvandring", och jag säger bara att jag verkligen inte hittar! :o Den är hur stor som helst och jag kommer inte ens att hitta ut, det är som en labyrint! Altså shit vad stor den är!
Sen när vi satt och åt, så gick brandalarmet, haha, yeah, första dagen i skolan, och den står i lågor.. fast den brann ju inte upp. synd.
Sen gjorde vi lite saker och så delade dom ut skåpen, och dom 13 längsta i klassen fick över skåp, så jag fick överskåp! Yeah, ibland är det bra att vara lång;)
 
Men sen slutade vi klockan 2 och då träffade jag Julia en lite stund och pratade med henne.
När jag kom hem så stack jag ut och sprang, känner mig riktigt duktig altså! och imorgon ska vi springa i skolan också, fast det blir inte direkt kul eftersom jag blir skita röd i ansiktet när jag springer, och det är första lektionen..;))
menmen, det får gå!
 
haha, känner att detta inlägg blev himla långt och tråkigt, så nu avslutar vi innan det spårar ut totalt.
btw, ska äta nu och sen fixa en massa tidsinställda! :D
 
Hejdå och ha det grymt!!
 Förresten, har eran skoldag vart bra? Var det första dagen eller har ni ens börjat?:)
 
Kommentarer
Fanny Jaensson

helt okej...men jag vill inte börja 9:an ;)<3

2012-08-20 // 19:06:45
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se
Fanny Jaensson

sv: Nej tyvärr men jag tror det är i oktober :)<3

2012-08-20 // 19:24:24
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se
Olivia

Nu har jag lottat ut Dagens Blogg vinnarna, kika in och se om det blev du och din blogg som vann! :)
/Olivia/

2012-08-20 // 20:36:07
Hemsida: http://oliviaglez.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen